Geplaatst: 27-07-2006 17:01
[60671] WIj hebben hier een nieuw model vito waarbij je de schokbreker lager hoort als je het stuur draait,net of er een veer gebroken is maar dit is niet het geval,heeft iemend dit wel eens meegemaakt voor dat wij de veerpoten gaan demonteren,de auto heeft 52000km gereden.mvg gep stuivenberg