stuurbekr.pomp stuk.

5 reacties

Merk
Citroën
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 17-09-2004 11:03

[18045] wie weet er een oplossing.

de stuurbekr.pomp van deze zx diesel zonder airco en turbo is stuk.

al veel slopers gebeld maar niemand heeft z,n pomp liggen.

is er een andere pomp die er op past,een nieuwe is de auto niet meer waard.