start onderbreker

31 reacties

Merk
Seat
Model
Toledo
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-09-2004 20:08

[18201] ik heb een klant en zijn wagen start niet meer en hetlampje van de start onderbreker en als ik hem uitlees dan geeft hij aan signaal zwak en motermanagment is gesperd de klant vroeg als de start onderbreker af tekopelen was of is er iets aan te doen heb al een andere spoel om de kontacslot gedaan helpt ook niet

groeten johan