Geplaatst: 20-09-2004 22:57
[18215] wie heeft voor mij een gedetaileerdt schema van elecraam ivm mijn comfort sluiting als mijn ramen omlaag zijn en doe mijn wagen opslot en dan gaat nog alleen maar de bestuurders raam dicht en de rest niet meer en als ik in de auto zit en contact af dan werken bijna alle ramen behalve bestuurders raam en als ik twee a drie keer op raam open of sluiten druk dan gaan mijn deuren dicht de vw dealer weet geen raad meer heb zelf al gezocht maar zonder schema kom ik nie ver
met vriendelijke groet johan