Geplaatst: 23-09-2004 10:13
[18328] Ik heb een resonerend geluid bij div. toerentallen, lijkt net of de uitlaat tegen de bodem of achteras komt, maar dat is niet zo.
Dit probleem was er schijnbaar ook al bij de golf 2 gtd, heeft iemand een oplossing voor deze herrie ?
Bedankt voor de reactie's
Stephan.