Geplaatst: 23-09-2004 21:43
Astra '94 met X16SZ motor.
Stationair toerental is te hoog.
Geen foutcode. Na het losnemen van de accu is het ± 3 maanden goed en daarna begint het weer. Je hoor het al als je de motor start dat het toerental te hoog omhoog vliegt.
Het volgende is al vervangen:
1.Inlaatspruitstukpakking
2.Stappen motor
3.Motor ECU
4.Gecontroleerd op lucht lekkage
5.Massapunten gecontr.
Iemand een idee ?