Stationair toerental te hoog

6 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-F
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.6
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-09-2004 21:43

Astra '94 met X16SZ motor.

Stationair toerental is te hoog.

Geen foutcode. Na het losnemen van de accu is het ± 3 maanden goed en daarna begint het weer. Je hoor het al als je de motor start dat het toerental te hoog omhoog vliegt.

Het volgende is al vervangen:

1.Inlaatspruitstukpakking

2.Stappen motor

3.Motor ECU

4.Gecontroleerd op lucht lekkage

5.Massapunten gecontr.

Iemand een idee ?