Geplaatst: 27-09-2004 17:29
Deze astra loopt soms een half uur en soms een halve minuut,slaat dan af en geeft geen storingscodes,soms na lang doorstarten komt code P0251 maar niet altijd.
Als de motor afslaat wil deze niet meer aanslaan ,na een willekeurige tijd is het "tik lopen".
wie weet raad??