Geplaatst: 28-09-2004 15:48
[18568] Graag uw advies: Motor komt niet goed op temperatuur (60 graden),lampje van koelvloeistofniveau/temp., knippert, motor loopt verder prima.
Na het vervangen van temperatuursensor klacht nog niet verholpen!
Mvrg.
Harry van Beek