Geplaatst: 29-09-2004 17:42
[18622] Bij deze 300 6-cyl. diesel hebben we wegens een lekkage de 0-ringen vervangen tussen de brandstof(lijn)pomp en de nippels, waarop de leidingen gemonteerd zijn. Sindsdien maakt de motor een nagelend geluid stationair en slaat dan ook soms over. Boven de ongeveer 2500 tpm is dit probleem weg. Bij navraag zouden bij montage van de nieuwe 0-ringen de persklep(jes) zijn blijven plakken waardoor deze zich zou hebben kunnen kantelen. Is iemand bekent met dit probleem en een vereist dit een pomprevisie???