Geplaatst: 29-03-2006 19:37
wij hebben een vectra c Y30DT die bij het optrekken inhoud en er dan opeens doorschiet . Een paar maand geleden is dan de hoge drup commonrailpomp vervangen en nu heeft hij weer hetzelfde verschijnsel .
Zou de pomp weer defect zijn ?
IEMAND al ervaring mee ?
Tis zeker geen plezant werk hoor om die pomp te vervangen !!