Geplaatst: 27-09-2005 10:26
Hi,
Ik heb een probleem met een volkswagen caddy mischien heeft dit ooit meer mee gemaakt.
Deze caddy had opeens geen vermogen meer alsof de turbo niet meer werkte toen heb heb ik hem uitgelezen met de vag-com toen zag er deze foutcode in 17958 Laaddrukklep(N75) deze is heb ik vervangen maar het euvel is nog niet verholpen.
toen heb ik hem opnieuw uitgelezen maar toen gaf hij geen foutcode meer aan.
Heeft iemand dit ooit meer meegemaakt ?
Alvast bedankt
Jeromeke