Geplaatst: 27-09-2005 12:58
[39159] Hallo ik zit met een probleem.
Klant belt dat z'n auto niet start. Wij erheen, en inderdaad hij start niet. Auto heeft wel voldoende stroom. Reservesleutel geprobeerd, maar ook geen resultaat. Auto naar garage gesleept. Accupool eraf gehaald, en 15 min. later weer eropgezet, maar nog steeds niet starten. Vier uur later startte hij ineens wel. Klant heeft auto volgende dag weer opgehaald, en startte toen ook ok. Nu een week later weer hetzelfde probleem. Wat kan het zijn denken jullie??
Alvast hartelijk bedankt.
Groeten Wilco.