Geplaatst: 01-10-2005 19:45
[39428] hallo
ik heb sinds kort een peugeot 205 GTI 1.6
hij loopt bij koude start goed maar zodra hij maar iets warm word gaat hij schommelen in het toerental en komt dan zo laag in de toeren dat hij afslaat.
ik heb nu het stationaar iets hoger gezet blijft dus lopen maar hij schommeld nog steeds iets.
ik heb eigenlijk geen idee wat dit is, kan iemand mij een tip geven in welke richting ik moet zoeken of iemand die dit probleem kent bij peugeot??
alvast bedankt maarten