Geplaatst: 03-10-2005 17:13
[39549] hallo,
ik heb hier een spacewagon van '95 staan een 2.0i glxi.
hiervan gaat heel af en toe onder het rijden de olielamp branden.
de oliezender is al vervangen en de olie staat gewoon op peil.
iemand van jullie zoiets meegemaakt??
gr. peter