olielamp gaat af en toe branden...

2 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Space wagon
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 03-10-2005 17:13

[39549] hallo,

ik heb hier een spacewagon van '95 staan een 2.0i glxi.

hiervan gaat heel af en toe onder het rijden de olielamp branden.

de oliezender is al vervangen en de olie staat gewoon op peil.

iemand van jullie zoiets meegemaakt??

gr. peter