Geplaatst: 04-10-2005 21:45
[39656] heren monteurs
het volgende ik heb de waterpomp vervangen ivm kapotlager nu heb ik hem onlucht bij de radaiteur en bij de kachelslang maar hij blijft warm lopen de onderste en bovenste radaiteur slang wordt wel warm maar de kachel wordt niet echt warm heeft iemand een oplossing ik heb hem ook al schuin op de brug gehad voor evt lucht bellen naar het hoogste punt te laten gaan maar niets helpt van tevoren werkte alles goed