Geplaatst: 05-10-2005 10:01
[39674] Goedemorgen,
Wie heeft er ervaring met het inleren van ventielen met de bosch KTS 650? Heb een ventiel vervangen en ingeleerd is even goed maar bij van en op contact zetten zegt hij dat er RV geen spanning meer in de band is. Kan code van ventiel wel opvragen en ingeven. Maar moet ik dit nog een keer extra bevestigen om heb op te slaan?
René