Geplaatst: 04-10-2005 19:41
[39634] Mijn oom heeft een Omega die rond de 1900 toeren stationair blijft lopen. Echter, dit doet ie niet altijd. Soms dan slaat ie spontaan af wanneer de koppeling en de rem in worden getrapt, en het komt ook vaker voor dat ie gaat zagen tussen de 900 en de 1900 toeren. Motordiagnoselampje gaat niet aan. Waar moet ik dit in zoeken??