Geplaatst: 31-07-2006 10:31
[60894] Gisteren depannage gehad, wagen had 4000 km en dit bovenstaande vertelde de klant.
Zekeringen >>> oké.
Batterij was zeker niet leeg d.m.v slecht werking alternator.
Ik kan hem niet uitlezen.
Heeft iemend dit probleem al eens tegengekomen?
THX
V4