Geplaatst: 21-08-2007 12:28
[86897]Auto komt binnen voor smering wanneer ik service reset wil doen blijkt dat Oranje oliekan blijft branden samen met akoestisch signaal, Dit duid erop dat oliepeil te laag is maar het oliepeil is vol, + volgens boekje gaat lampje uit als motorkap is open geweest en terug dicht maar ik krijg het niet uit, na bellen van klant zei die dat ze het vorige keer uit de mm computer hebben moeten afmelden ofzo maar ik zou totaal geen idee hebben hoe, + ik heb gemerkt dat motorkap sensor stuk is. Kan dit lampje ook blijven branden door defecte niveau sensor? moet het dan niet normaal knipperen?
Hoe is de gebruikelijke manier om dit oranje lampje uit te krijgen.?
Alvast bedankt?