Geplaatst: 02-08-2006 10:29
[61020] Hebben hier een Transporter die continu het lampje reblokindicatie laat branden (oranje met geluid signaal)
Wie heeft de code om in het VAG systeem deze waarschuwingsfunctie uit te zetten in de ECU/instrumentenpaneel.?
Vriendelijk dank voor uw bijdrage
Cor Vrieling
Garage Arie Oudshoorn Waverveen