Geplaatst: 22-08-2007 18:22
[86995]na het vervangen van de koppakking heeft de auto(met name tussen stationair en 3000omw/min) te weinig vermogen distr-timing is goed swirl-kleppen van variabel inlaatspruitstuk werken goed. turbo werkt, vacuumcircuit is goed aangesloten. er branden geen storingslampjes, en er zijn ook geen storingen opgeslagen. injector eerste cil is vervangen (zat vastgerrot). nieuwe luchtmassameter geprobeerd. zit op dood spoor, wellicht heeft er nog iemand een helder idee. m.v.g, harry