Geplaatst: 22-08-2007 20:37
Hallo,
ik heb een vw golf staan en deze auto liep niet meer was onder het rijden teruggezakt na 50km/h en daarna afgeslagen en niet meer lopen compressie meten geen compressie op 2 cillinders, kleppen verbrand!
kop gereviseerd en nu wil hij niet meer lopen als je er 1 bougie uithaalt loopt hij wel.
distibutie is gecontroleerd zelf al bij de vw
nokkenas sensor vervangen geen dtc's
hij krijgt wel benzine en vonkt wel.
mijn idee is dat de klepstoters plakken ?
de auto is trouwens door iemand anders gerepareert en dus zo met dit probleem bij ons binnen gebracht.
Groeten Emiel