Distributieriem versprongen

4 reacties

Merk
Renault
Model
Trafic
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 F9Q
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-10-2007 21:09

[90165]Hallo,

Komt het vaker voor dat van de F9Q de distributiesnaar een tand verspringt??? Of bij 107000km zonder aanwijsbare reden breekt???

Heb het vanaf juli dit jaar toch al 4 keer meegemaakt. Is de vervangingstermijn van 120000km niet te lang dan????

Groetjes Ton