Geplaatst: 08-10-2007 21:09
[90165]Hallo,
Komt het vaker voor dat van de F9Q de distributiesnaar een tand verspringt??? Of bij 107000km zonder aanwijsbare reden breekt???
Heb het vanaf juli dit jaar toch al 4 keer meegemaakt. Is de vervangingstermijn van 120000km niet te lang dan????
Groetjes Ton