Loopt op 2 cilinders

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 mpi
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-10-2007 16:34

[90216]Ik heb in de garage een Peugeot 206 met het volgende probleem.

Deze auto loopt op 2 cilinders en loopt ook veel te rijk (bougies pikzwart)

Ik heb geen fouten in het storingsgeheugen.

Wat mij wel opvalt is dat wanneer ik het bobineblok een met lopende motor een paar centimeter omhoog trek, de motor meteen goed begint te lopen. Zal het probleem in dit bobineblokkunnen zitten?