Geplaatst: 09-10-2007 16:34
[90216]Ik heb in de garage een Peugeot 206 met het volgende probleem.
Deze auto loopt op 2 cilinders en loopt ook veel te rijk (bougies pikzwart)
Ik heb geen fouten in het storingsgeheugen.
Wat mij wel opvalt is dat wanneer ik het bobineblok een met lopende motor een paar centimeter omhoog trek, de motor meteen goed begint te lopen. Zal het probleem in dit bobineblokkunnen zitten?