Geplaatst: 07-08-2006 21:45
[61398] Het probleem is dat de automaat niet meer opschakelt.
Er is een ruil automatenbak in gegaan en het probleem is niet verholpen.
Af en toe pakt hij achteruit ook niet.
(bij deze bakken zit geen pijlstok er bij hoe pijl je de in houd van de bak voor genoeg aft olie)
Opschakelen gaat wel maar hrder dan 60 km gaat hij niet..
ik hoor graag,,,
gr henk