Geplaatst: 07-08-2006 22:30
[61404] Hallo , wij hebben een polo waarvan de accu iedere keer leegloopt .
Bij controle trekt de accu o.04 ohm dit lijkt dus geen probleem te zijn , maar de auto wordt niet dagelijks
gebruikt .
Laatste keer was de accu zo leeg dat na het laden van de accu tydens het starten het sleutellampje gaat branden , dus hij slaat 2sec. aan en dat is het .
computer uitgelezen , blijkt ecu geblokkeerd.
Wie weet wat te doen ??