draagarm rubbers

2 reacties

Merk
BMW
Model
3-serie
Type
Onderwerp
Motorcode
m43
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-10-2007 21:04

[90246]Hallo

Is er ook iemand die ervaring heeft met het rijden met teflon draagarm rubbers en die mij hier iets meer over kan vertellen?

Het gaat hierom een BMW E36.

Groeten A.F.