2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-10-2007 21:04
[90246]Hallo
Is er ook iemand die ervaring heeft met het rijden met teflon draagarm rubbers en die mij hier iets meer over kan vertellen?
Het gaat hierom een BMW E36.
Groeten A.F.