Geplaatst: 10-08-2006 8:39
[61568] Ik heb een LT waar het rempedaal van hewlemaal onderin zit.
Heb al nieuwe blokken vor en achter zitten . Nieuwe handremvoering , nieuwe schijven,
nieuwe hoofdremcilinder... en tig keer ontlucht maar het rempedaal blijft onderin.