Geplaatst: 11-08-2006 6:55
[61635] Probleem met deze auto is dat als er vol getankt is (pomp 2x afgeslagen) de brandstof meter niet helemaal vol aangeeft.
de wijzer blijft dan steken tussen driekwart en vol.
Is er een oplossing voor dit probleem?
alvast bedankt voor de reacties
gr.