Geplaatst: 09-08-2006 16:08
[61525] Hai,
de titel zegt het al; ik heb een 206 Diesel rijden die regelmatig bij optrekken vlak voor of op de 2000 rpm even inhoudt. Deellast het beste merkbaar en het voelt niet aan als een klein hikje, maar echt even alsof er een halve tel niets gebeurt voorin.
Iemand hiermee bekend?
Groeten!!!