Geplaatst: 10-10-2007 18:16
Ik heb bij een T5 cilinderkop gedemont. en weer gemont. Stationeer loopt hij perfect, alleen hij trekt voor geen meter. Luchtmassa meter ok, vacumslangen ok, intercoolerslangen ok, turbo asje ok, egr klep ok, gasklep ok, uitlaat is vrij. Turbodruk komt wel op +/- 2 bar maar dan zit je al over de 3000 omw./min. Motor trok voor de rep. beter. Geen storingen opgeslagen. Wie kan mijn helpen?