naaldslagverstuiver (naaldlichtsensor)

7 reacties

Opgelost

Merk
Nissan
Model
Sunny
Type
TYPE Y10
Onderwerp
Brandstof(systeem), Motor
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-11-2004 21:38

We hebben een nissan sunny 2.0D uit 1998 staan.

Als je flink doortrekt dan rookt en tikt de motor.

Het lijkt net of de brandstofpomp dan niet goed staat, maar wordt bijgesteld door de naaldslagverstuiver als ik het goed heb.

Als we de stekker van de verstuiver afhalen, loopt de auto goed.hij rookt en tikt dan niet meer.

Maar als we hem daarna uitzetten wil hij niet meer starten ( zonder dat de verstuiver aangesloten is dus).

Heeft iemand dit ooit ook meegemaaakt of is het een veel voorkomend probleem.

Hoe kunnen we testen of hij ook daadwerkelijk kapot is.

BVD