Geplaatst: 28-11-2004 22:51
[21531] Ik heb een vervelend probleem met mijn eigen 850.De wagen beslaat bijzonder snel met de airco uit,bij vervolgens inschakelen van de airco redelijk snel ontwasemd,bij airco op voorruit snel schoon(niet achterin de auto!).Als ik vervolgens de airco uitschakel is-ie in no-time weer beslagen.Instroomtemp. is ca.7 graden. Afvoer aan kachelunit is schoon. Verdamper is redelijk schoon.Geen lekkages in de auto.
Suggesties?
Groeten,Paul