Geplaatst: 30-11-2004 19:11
Motor slaat soms niet aan. Soms dagen geen last en dan 2 of 3 maal op een dag. Meestal na 5 of 10 wachten slaat de motor wel aan. Alleen, als je bij de dokter komt is de pijn over. De auto staat nu bij ons, maar het euvel heeft zich nog niet voor gedaan. Zit te denken aan de OT-gever. Eventueel nog andere opties?