Geplaatst: 10-10-2005 20:05
Boxer 1900diesel. Start soms normaal, start soms niet! Als het lichtje van de sleutel blijft branden start hij niet, OK OK. Ik zet hem in eender welke versnelling en start zo, hop en draaien...... NOOIT GEZIEN BIJ PEUGEOT !!!!!
Vanaf het moment dat hij 10 cm beweegt start hij anders niet.......... rarararara!!!!!