Klepspeling

6 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-10-2005 15:04

Wij hebben al diverse Vivaro's gehad met weinig of geen klepspeling. De kleppen zijn dan dusdanig ingeslagen en/of

ingebrand dat revisie van de cilinderkop noodzakelijk is.

Het gebeurt alleen bij de F9Q motoren(1.9DI/1.9DTI)

Komt dit vaker voor? Wie heeft dit meer meegemaakt?