Geplaatst: 21-10-2005 15:04
Wij hebben al diverse Vivaro's gehad met weinig of geen klepspeling. De kleppen zijn dan dusdanig ingeslagen en/of
ingebrand dat revisie van de cilinderkop noodzakelijk is.
Het gebeurt alleen bij de F9Q motoren(1.9DI/1.9DTI)
Komt dit vaker voor? Wie heeft dit meer meegemaakt?