Geplaatst: 24-10-2005 14:26
Na afslaan niet meer aan de praat te krijgen
geen plus op de bobines
geen plus op de toerental sensor
ecu heeft wel alle plussen
geen stroom onderbreking naar de toerental sensor
relais bij schutboard is vervangen
graag jullie idee ik zit te denken aan een ecu