Geplaatst: 11-08-2006 20:22
We hebben bij deze VITO de kop, de verstuivers, kleppendeksel en de distributieketting vervangen.
Toen we de motor starten liep deze na het ontluchten mooi op vier cilinders gedurende een halve minuut toen sloeg ie af.
Als we even doorstarten slaat de motor weer aan blijft weer even lopen en slaat weer af.
Computer is uitgelezen en geeft geen storing weer.
De timing vd motor is gecheckt en die klopt ook.
De druk op de commonrail loopt op tot zo'n 350 bar en loopt pas terug als de motor is afgeslagen.
Is er iemand die zoiets al een keer heeft meegemaakt?
Vast bedankt voor alle suggesties
Patrick