Geplaatst: 11-08-2006 19:35
[61675] Ik krijg een Vito niet door de A.P.K. heen doordat de totale beremming te laag is en dat komt door de achter remmen.De auto weegt tot.2500kg en de rem achter komt niet verder dan 1kn !!!?? TE LAAG.
Heb het volgende al geprobeert:
-A.L.R. ventiel verv. Open/dicht , maakt niks uit.
-Alles goed gangbaar gemaakt.
-Zachtere (universele) remblokken gemont.
-Schijven af laten draaien.
-Uiteraad ontlucht, 2x zelfs (voor de zekerheid).
Het rempendaal voelt goed aan.
Heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand wat suggesties ?
Alle raad is welkom, alvast bedankt.
Gr. Ralph