206 1.4 slaat bij stationair af

2 reacties

Opgelost

Merk
Peugeot
Model
206
Type
206
Onderwerp
Motor
Motorcode
1.4
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 13-08-2006 12:34

Heb het volgende probleem met een 206 1400 uit 1999:

De auto slaat stationair af bij warme motor, kan een paar weken goed goed maar dan begint het weer.

Soms pakt hij ook niet aan bij koude start, laat je de auto een dag staan is er weer niets aan de hand.

Na uitlezen bleek een temperatuur sensor niet goed te zijn, deze vervangen zonder resultaat, ook het dubbelrelais is uitgewisseld, ook zonder resultaat. Er zijn verder geen foutcodes meer aanwezig, echter probleem doet zich nog steeds voor.

Voordat ik verder met sensoren aan het vervangen ga zou ik graag willen weten of iemand van jullie dit eerder heeft meegemaakt?

Alvast bedankt

Nick