Geplaatst: 10-10-2007 22:35
[90334]probleem bij 318i is het "gat" bij decelereren.
Waneer ik het gas langzaam los laat blijft hij bij 2500 rpm hangen en valt pas stationair als het gaspedaal (potentiometer) volledig terug is
Bij langzaam accelereren is het probleem er niet!!!
ook op de cruise controle geen probleem
Zijn er wel eens problemen met de gaspedaalpotentiometer ???