Geplaatst: 15-10-2007 9:54
[90612]De auto loopt op gas maar dit hebben wij uitgeschakeld.
Bij de koude start smoort de auto ,bij gas geven na een paar minuten is dit voorbij en loopt de auto goed.
Reeds vervangen; gasklephuis, gaspedaalpositiemeter, BDP sensor, koudstart sensor, pakkingen inlaatspruitstuk,
bougies.
Kompressie en lektest leveren niets op.
Bobines in 2006 vetnieuwd.
MVG
A. Nijboer