Geplaatst: 17-10-2007 16:37
klant vertelt dat auto soms niet goed trekt met gevoel dat soms een cilinder
niet goed meedraait heb hem uiglezen geeft foutcode belasting opname foutief
iemand sugesties op dit moment reed hij wel goed en kon hij auto niet
missen herkend iemand dit bvd marcel