Geplaatst: 20-10-2007 9:18
[91007]Hallo,
Ik heb een tino waar bij de olie verdwijnt in het koelsysteem,tijdens stationair draaien gebeurt dit al.
Hierdoor loopt binnen no time het koelvloeistof reservoir over van de olie.
Er zit geen koelvloeistof in de olie.
Uit de olie koeler komt schone koelvloeistof,onderste aansluiting van de radiateur komt ook schone koelvloeistof.
Gisteren de cilinderkop gedemonteerd,maar hier is niks bijzonders aan te zien wat betreft lekkage.
Cilinderkop wordt maandag gecontroleerd op evt scheurtjes en vlakheid.
In de inlaat zijde van de turbo is ook niks te zien,het is wel een water gekoelde turbo(maandag "even" bekijken)
Iemand ervaring met dit soort problemen ???