Geplaatst: 06-12-2004 13:25
deze auto stoot tussen de 2000 en 2500 rpm. hieronder of hierboven doet de klacht zich niet voor. heeft iemand hier ervaring mee met deze storing. komt een luchtmassa meter bij deze auto's wel eens voor?
met vriendelijke groet.
menno