Geplaatst: 19-04-2006 0:51
[54359] Heb fiat barchetta ,die bij het starten bij koude motor geen bijgeluid geeft is de motor goed warm en je start hem op nieuw is het net of je even een distributieketting hoort (een paar seconden maar) ,maar dat kan niet omdat hij een getande riem heeft .Weet iemand wat het zou kunnen zijn .b.v.b.d peter