abs probleem

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
AVF
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-04-2006 23:02

[54948] Het lijkt net of de druk van het systeem gaat als je je voet op de pelaal houdt! We dachten in eerste instantie de hoofdrem cilinder maar was niet waarschijnlijk! Toch vervangen- ontlucht- en terug het zelfde probleem! Ik moet wel zeggen dat ik de abs-pomp niet kan aansturen dus ik kan het systeem eigenlijk niet 100% ontluchten. Kan iemand mij zeggen of dit wel gaat met Vag-com. Tijden gewoon remmen of noodstop eigenlijk geen probleem! Er stond 1 storing in de ecu maar ik ben vergeten de code op te schrijven, maar het was zo iets als verbinding of communicatie tussen abs en module verbroken.

Heeft iemand dit probleem ooit meegemaakt!

Ps: Hij heeft het gewoon gekregen tussen de 50000km en de 80000km en niet na een beurt of zo!

Ik heb van de dealer al wel gehoord dat de ABS-stuurapparaten wel eens kapot gaan maar dan is hij kapot en werkt de abs gewoon weg niet en gaat het lampje op het dashboard ook aan maar deze werkt gewoon maar de druk valt alleen van het systeem af!