Geplaatst: 25-04-2006 18:29
[54850] Wagen is op weg naar Oostenrijk stilgevallen op de autosnelweg in Duitsland.Afgesleept naar garage in Duitsland en dan terug naar Belgie.Wagen is beginnen schokken op de autosnelweg, het diagnoselampje begon te branden en is toen stilgevallen.Garage in duitsland dacht eerst aan distributieriem heeft fouten uitgelezen en gewist, fout brandstofactuator, volgens de klant.
Wagen uitgelezen en geen fouten, wagen wilde niet aanslaan, gecontroleerd distributie en brandstof aan de injectors dit is in orde.Na een tijdje zoeken slaat de wagen toch aan en blijft draaien, wagen terug stilgelegd en wil nu terug niet meer aanslaan. Zit te denken aan een defecte brandtofpomp, is een bosch ve4-pomp