Geplaatst: 28-10-2007 18:40
[91659]Wie kan mij meer vertellen over de rij eigenschappen van deze draagarmrubbers. Het gaat hier om de rubbers van de voorste draagarmen. Denk hierbij aan comfort, weggedrag, stuurreactie, trillen van het stuur, enz, enz.
Groeten A.F.