6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-12-2004 20:30
motor loopt af en toe iets te snel stationeer en slaat soms af,soms een keer iets gas geven en stationeer is weer normaal.wie heeft een idee? alvast bedankt.